Διαφήμιση - Advertisement
Ξέσπασε σε κλάματα ο Μικρούτσικος: «Έζησα την πιο δύσκολη νύχτα της ζωής μου» - TVNEWS Ξέσπασε σε κλάματα ο Μικρούτσικος: «Έζησα την πιο δύσκολη νύχτα της ζωής μου»

Ξέσπασε σε κλάματα ο Μικρούτσικος: «Έζησα την πιο δύσκολη νύχτα της ζωής μου»


 


Λύγισε στον αέρα του φινάλε της εκπομπής, Χαμογέλα και πάλι ο Ανδρέας Μικρούτσικος και η Σίσσυ Χρηστίδου «έχασε» τα λόγια της!

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος αποκάλυψε: «Ήσασταν βάλσαμο… Έχω ζήσει μία από τις πιο δύσκολες νύχτες της ζωής μου!» και ξέσπασε σε κλάματα!

«Το βράδυ το σκυλάκι μας το ένα και μοναδικό αρρώστησε, και το πρωί στις έξι το πηγαίναμε… και πέθανε. Δεν ήθελα να το αναφέρω, αλλά ήσασταν βάλσαμο για εμένα…»!

Κι η Σίσσυ Χρηστίδου συγκινημένη είπε: «Λυπάμαι πολύ Ανδρέα! Μέσα από τα βάφυ της ψυχής μου»!

Και ο Ανδρέας συνέχισε: «Ήταν σαν παιδί μου και τα ζώα γενικά είναι σαν παιδιά μας… Δεν ήθελα να το πω, αλλά η εκπομπή μου έκανε καλό. Ήταν ένα υπέροχο πλάσμα και ξαφνικά έφυγε, δεν το προλάβαμε…. Χίλια συγγνώμη»!