Διαφήμιση - Advertisement
Δεύτερη μήνυση στην Ιωάννα Τούνη – Έξαλλη στον “αέρα” η Κατερίνα Καινούργιου - TVNEWS Δεύτερη μήνυση στην Ιωάννα Τούνη – Έξαλλη στον “αέρα” η Κατερίνα Καινούργιου

Δεύτερη μήνυση στην Ιωάννα Τούνη – Έξαλλη στον “αέρα” η Κατερίνα Καινούργιου


 


 

Δεύτερη μήνυση στην Ιωάννα Τούνη υπέβαλε ο άνδρας τον οποίο η γνωστή influencer κατονόμασε για την διαρροή του ροζ βίντεο.

“Αυτή η δημοσίευση είναι ψευδής και προσβάλλει την τιμή και την υπόληψή μου ανεπανόρθωτα καθώς το προφίλ της είναι δημόσιο και γίνεται αντιληπτό από αόριστο αριθμό ατόμων” αναφέρει στην μήνυσή του ο 35χρονος και τονίζει: “Η αλήθεια είναι ότι η συνεύρεσή μας ήταν απολύτως συναινετική σε υπαίθριο χώρο και δεν έχω καμία σχέση και δεν έχω καμία σχέση με τη λήψη και την αναπαραγωγή του εν λόγω βίντεο”.

Ο δικηγόρος του Μάκη Κατμερτζόγλου μίλησε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου σχετικά με την νέα μήνυση κατά της Ιωάννας Τούνη, έπειτα από το βίντεο που δημοσίευσε το βράδυ της Δευτέρας η γνωστή influencer.

Σύντομα οι τόνοι ανέβηκαν πολύ και η Κατερίνα Καινούργιου έγινε έξαλλη.

«Παρακαλώ τον πελάτη σας να μπει για ένα λεπτό – γιατί γνωρίζω ότι και ο πελάτης σας έχει σχέση με μια κοπέλα πολλά χρόνια – να μπει ένα δευτερόλεπτο στη θέση του Δημήτρη. Εγώ δεν είμαι δικαστήριο, μιλάω για τον άνδρα» ανέφερε αρχικά η παρουσιάστρια.

«Την ευθύνη της εκπομπής την έχετε εσείς. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, μια κοπέλα έχει πληγεί από αυτό το καταλαβαίνω. Ποιος όμως το επαναφέρει στη δημοσιότητα; Ο Μάκης Κατμερτζόγλου ή η κ. Τούνη;» είπε ο δικηγόρος προκαλώντας την αντίδραση του Δημήτρη Αλεξάνδρου. «Θέλω να ανακαλέσετε αυτό που λέτε! Ότι το φέρνει η Ιωάννα στο φως της δημοσιότητας, όταν έχει τη μάνα της να ετοιμοπεθαίνει; Λέτε ότι το κάνει για δημοσιότητα;» είπε ο σύντροφος της Ιωάννας Τούνη.

Σε αυτό το σημείο, ο κ. Γλύκας είπε: «Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου πρέπει να είναι εκτός εκπομπής». Η φράση αυτή οδήγησε την Κατερίνα Καινούργιου σε ξέσπασμα.