Διαφήμιση - Advertisement
«Δεν ήμουν εγώ το τρίτο πρόσωπο ανάμεσα στον Μάρκο Σεφερλή και την Έλενα Τσαβαλιά» - TVNEWS «Δεν ήμουν εγώ το τρίτο πρόσωπο ανάμεσα στον Μάρκο Σεφερλή και την Έλενα Τσαβαλιά»

«Δεν ήμουν εγώ το τρίτο πρόσωπο ανάμεσα στον Μάρκο Σεφερλή και την Έλενα Τσαβαλιά»


«Δεν ήμουν εγώ το τρίτο πρόσωπο ανάμεσα στον Μάρκο Σεφερλή και την Έλενα Τσαβαλιά»«Δεν τα είχα φτιάξει ποτέ με τον Μάρκο».....



Τη Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου, σύντροφο του Κώστα Σόμμερ, συνάντησαν οι δημοσιογράφοι και τη ρώτησαν για τις φήμες ότι παντρεύονται. Εκείνη απάντησε για όλες τις φήμες, ακόμα και γι’ αυτή που ήθελε να είναι το τρίτο πρόσωπο ανάμεσα στον Μάρκο Σεφερλή και την Έλενα Τσαβαλιά.
«Δεν με ενοχλεί τίποτα πλέον, μου είναι αδιάφορο. Δεν δίνω σημασία γιατί γράφονται συνέχεια διάφορα. Έχουν γραφτεί όχι μόνο για τον Κώστα. Κάποια στιγμή μου είχαν βγάλει ότι τα είχα φτιάξει με τον Μάρκο. Δεν τα είχα φτιάξει ποτέ με τον Μάρκο, ούτε ήμουν το τρίτο πρόσωπο. Κάποια στιγμή είπα «γιατί να το γράψουν αυτό»; Πλέον, εντάξει…», ανέφερε χαρακτηριστικά η Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου.