Διαφήμιση - Advertisement
Σοκάρει η Πένυ Σκάρου: "Πήρε το παπούτσι μου και ήταν μέσα το..."! - TVNEWS Σοκάρει η Πένυ Σκάρου: "Πήρε το παπούτσι μου και ήταν μέσα το..."!

Σοκάρει η Πένυ Σκάρου: "Πήρε το παπούτσι μου και ήταν μέσα το..."!


Σοκάρει η Πένυ Σκάρου:
Η Πένυ Σκάρου μίλησε στην εκπομπή Parole στην Αννίτα Πάνια και σόκαρε με τις αποκαλύψεις της για το ατύχημα που είχε και ακρωτηριάστηκε το πόδι της....





«Πήγε να πάρει ο σεκιούριτι το παπούτσι μου και ήταν μέσα το πόδι και το υπόλοιπο έσκασε σε μια κολόνα μετά, αφού μου κόπηκε. Είχα αισθήσεις αλλά ο ψυχολόγος μου είπε ότι έπαθα μετατραυματικό σοκ. Που σημαίνει ότι οργανισμός σου δεν μπορεί να αντέξει να βλέπεις το πόδι σου εκεί και το υπόλοιπο... που σημαίνει ότι διαγράφηκε από τη μνήμη» τόνισε η τραγουδίστρια.
«Εγώ έχασα τον έλεγχο και έπεσα σε μια κολόνα. Από τον πόνο, προφανώς... Ήταν σαν να σε κόβουν με μπαλτά! Το είχα αυτό τον πόνο και έκανα τρεις μήνες θεραπεία για να το ξεπεράσω» τόνισε και πρόσθεσε: «το πιο σοκαριστικό ήταν πως ήμουν 45 λεπτά στο δρόμο, που κανονικά στα 5 λεπτά θα έπρεπε να είχα πεθάνει. Αλλά, για καλή μου τύχη, είχε λιώσει το γόνατο και κράταγε και, επίσης, λόγω του οργανισμού μου, έχω πολύ δυνατή κράση».



«Κανονικά, θα έπρεπε να είχα πεθάνει... Δεν ήταν μόνο το πόδι! Δεν ήμουν αναγνωρίσιμη, ούτε οι γονείς μου δεν με κατάλαβαν, ο πατέρας μου με κατάλαβε από το τατουάζ», κατέληξε.
Να αναφέρουμε ότι το ατύχημα συνέβη πέρυσι τον Ιούνιο γύρω στις 7:30 το πρωί, στην οδό Πειραιώς, στην Αθήνα.

Πηγή: Gossip-tv