Διαφήμιση - Advertisement
"Είμαι γκέι! Είμαι Αλβανίδα!" Το βίντεο της Μαίρης Συνατσακη που κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες - TVNEWS "Είμαι γκέι! Είμαι Αλβανίδα!" Το βίντεο της Μαίρης Συνατσακη που κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες

"Είμαι γκέι! Είμαι Αλβανίδα!" Το βίντεο της Μαίρης Συνατσακη που κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες


Ένα συγκλονιστικό βίντεο από την Μαίρη Συνατσάκη, το οποίο μιλά για την ομοφυλοφιλία, τον φόβο και τις ταμπέλες...



«Πρέπει να μειώσουμε το μίσος, τον φόβο και τις ταμπέλες», ίσως είναι η μόνη φράση ανάμεσα σε πολλές άλλες που πρέπει να συγκρατήσει κανείς από το βίντεο αυτό. Με αφορμή δυο κορίτσια που φοβούνται που είναι μαζί και ενώ είναι ευτυχισμένα δεν το έχουν πει πουθενά, ένα email που έλαβε από έναν ομοφυλόφιλο που φοβάται να παραδεχτεί τις προτιμήσεις του επειδή μένει σε νησί, και μετά την δήλωση του Γεράσιμου Γιακουμάτου για την ομοφυλοφιλία και τον χαρακτηρισμό της ως «κολλητική αρρώστια», η Μαίρη Συναντάκη θέλησε να τοποθετηθεί, ένιωσε την ανάγκη να φωνάξει, να μιλήσει, «Ξεκόλλα το μυαλό σου, δεν είσαι πιο σπουδαίος, πιο ικανός, πιο σημαντικός. Δεν είσαι πιο σημαντικός από κανένα ον πάνω σ’ αυτόν τον πλανήτη. Είσαι πολύ σημαντικός, αλλά δεν είσαι πιο σημαντικός από κανέναν.»