Πως ξέφυγε ο δολοφόνος της Αγραφιώτου - Η «μυστική» πόρτα

Πως ξέφυγε ο δολοφόνος της Αγραφιώτου -  Η «μυστική» πόρταΜια «κρυφή» πόρτα στο υπόγειο γκαράζ στο Μαρούσι όπου βρήκε τραγικό θάνατο η 69χρονη Ελευθερία Αγραφιώτου....
πριν από εννέα μήνες ίσως μαρτυρά τον τρόπο με τον οποίο ξέφυγε ο δολοφόνος της μέσα στα σκοτάδια, μακριά από κάμερες και οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να τον προδώσει.
Τα νέα στοιχεία που αποκάλυψε η εκπομπή «Φως στο Τούνελ», δείχνουν πως ο δράστης γνώριζε καλά τον χώρο και είχε εύκολη πρόσβαση σε μια αθέατη -για τους πολλούς- έξοδο κινδύνου, από την οποία διέφυγε.
Συγκεκριμένα από μία πόρτα στο ισόγειο που οδηγεί στον εξωτερικό χώρο του κτιρίου, όπου δεν υπήρχαν τότε κάμερες και συναγερμός.
Η πόρτα αυτή μπορεί να ανοίξει από μέσα, αλλά από την εξωτερική πλευρά μόνο με κλειδιά.





Μετά από έρευνα, η εκπομπή ξεκαθάρισε πως τα κλειδιά φυλάσσονται στον Δήμο Αμαρουσίου, αλλά και στην ιδιοκτήτρια εταιρεία του κτιρίου.
Όλα έδειξαν ότι ο δολοφόνος γνώριζε πολύ καλά τις εγκαταστάσεις του κτιρίου. Παγίδευσε το θύμα του με άνεση μέσα στο σκοτεινό κλιμακοστάσιο που δεν χρησιμοποιούσαν οι υπάλληλοι του καταστήματος.
Γνώριζε ότι ο ηλεκτρικός πίνακας τροφοδοτούσε με ρεύμα το τρίτο υπόγειο μαζί με το κλιμακοστάσιο και ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, δεν λειτουργούσε.
Αιφνιδίασε την Αγραφιώτου στο δεύτερο υπόγειο μόλις εκείνη πάρκαρε το αυτοκίνητο της και την παρέσυρε κατευθείαν στο κλιμακοστάσιο. Τα ίχνη του αίματος και το παλαμικό αποτύπωμα της γυναίκας, μαρτυρούν πως προσπάθησε να αμυνθεί και να διαφύγει προς τον επάνω όροφο, αλλά εντός του μονωμένου κλιμακοστασίου.
Την πρόλαβε, τη χτύπησε και προσπάθησε να τη βιάσει στο πλατύσκαλο του δεύτερου υπογείου. Εκεί βρέθηκαν το εσώρουχο, το φουλάρι και το παντελόνι της. Η γυναίκα όπως δείχνουν τα ίχνη, αντιστάθηκε για μια ακόμα φορά με αποτέλεσμα να της χτυπήσει το κεφάλι στον τοίχο και με κλωτσιές να την ρίξει από τις σκάλες, στο δάπεδο του τρίτου υπογείου, κινούμενος πάντα στον κλειστό χώρο του κλιμακοστασίου.
Στη συνέχεια ανενόχλητος ενδέχεται να έφυγε από την έξοδο κινδύνου του ίδιου χώρου.
Πηγή: Εφημερίδα espresso