Διαφήμιση - Advertisement
Δεν φαντάζεστε τι έδειξε ο Γιώργος Παπαδάκης στον αέρα του Καλημέρα Ελλάδα! «Πάρτε τα αρ... μου τώρα»! - TVNEWS Δεν φαντάζεστε τι έδειξε ο Γιώργος Παπαδάκης στον αέρα του Καλημέρα Ελλάδα! «Πάρτε τα αρ... μου τώρα»!

Δεν φαντάζεστε τι έδειξε ο Γιώργος Παπαδάκης στον αέρα του Καλημέρα Ελλάδα! «Πάρτε τα αρ... μου τώρα»!


Δεν φαντάζεστε τι έδειξε ο Γιώργος Παπαδάκης στον αέρα του Καλημέρα Ελλάδα! «Πάρτε τα αρ... μου τώρα»!«Πάρτε τα αρ... μου τώρα»!.....
Με την πιο ανατρεπτική πάσα που έχει δώσει μέχρι τώρα πέρασε ο Γιώργος Παπαδάκης σε διαφημίσεις το πρωί της Τρίτης. Ο παρουσιαστής, λίγο πριν πέσει το σήμα της εκπομπής, είπε: «Μισό λεπτό! Εγώ θα το δείξω και δεν θα πω σχόλια. Μας το έστειλε ένας φίλος μας»…
Στον αέρα του Καλημέρα Ελλάδα εκείνη τη στιγμή έπαιξε μια κάρτα-τρολ του διαδικτύου με τον Τάσο Αρνιακό μπροστά από τον χάρη του καιρού να λέει: «Κοροϊδεύατε ε; Πάρτε τα @@ μου τώρα»!