Διαφήμιση - Advertisement
H Zέτα Μακρυπούλια πιο αποκαλυπτική από ποτέ! Χώρισε τελικά με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη; - TVNEWS H Zέτα Μακρυπούλια πιο αποκαλυπτική από ποτέ! Χώρισε τελικά με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη;

H Zέτα Μακρυπούλια πιο αποκαλυπτική από ποτέ! Χώρισε τελικά με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη;


Η Ζέτα Μακρυπούλια κάνει απόψε ποδαρικό στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου,....



The 2night Show. Η όμορφη και λαμπερή ηθοποιός μιλά ανοιχτά για τις φήμες που την θέλουν χωρισμένη από τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.
«Αυτό το καλοκαίρι μασήσαμε την καραμέλα του χωρισμού. Νομίζω ότι έχει κάποιος μπροστά του ένα μπολ με καραμέλες, της έχει ονοματίσει και λέει αυτό είναι χωρισμός Μακρυπούλια, έγκυος Μακρυπούλια, χωρίζει Αρναούτογλου… Δεν αναστατώνομαι πια. Πιο πολύ εκνευρίζομαι όταν διαβάζω δημοσιεύματα που υποτίθεται ότι εγώ έχω απαντήσει -είναι έξω έτσι ο τίτλος- και διαβάζεις μέσα ότι είναι από το κοντινό περιβάλλον. Φαίνεται σαν να το έχω πει εγώ. Θέλω να σου πω ότι δεν έχω χωρίσει ούτε 5 λεπτά. Ούτε 5 λεπτά»!
Η Ζέτα Μακρυπούλια, στην ερώτηση αν θα συγχωρούσε την απιστία, απάντησε κατηγορηματικά: «Όχι τώρα πια, μεγαλώσαμε».