Διαφήμιση - Advertisement
Η Ελένη Μενεγάκη μίλησε για τον Γιάννη Λάτσιο και τον γιο τους Άγγελο! - TVNEWS Η Ελένη Μενεγάκη μίλησε για τον Γιάννη Λάτσιο και τον γιο τους Άγγελο!

Η Ελένη Μενεγάκη μίλησε για τον Γιάννη Λάτσιο και τον γιο τους Άγγελο!


Η Ελεονώρα Μελέτη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη ....



και πολύ γρήγορα παρακολουθήσαμε ένα διάλογο γύρω από τον Γιάννη Λάτσιο και την ομοιότητα που έχει με τον γιο τους Άγγελο. Η Ελένη αναφέρθηκε στον πρώην σύζυγό της, ενώ δεν έκρυψε το άγχος της για τη στιγμή που ο γιος της θα φέρει στο σπίτι το πρώτο του κορίτσι. Ο διάλογος είχε ως εξής:
Ελεονώρα: Να σου πω, έχει γίνει κούκλος ο γιος σου.
Ελένη: Είδες; Κι εγώ αυτό του λέω: Τι γίνεται; Φέτος αδυνάτισες, ψήλωσες!
Ελεονώρα: Τι πρόσωπο; Έχει πάρει νομίζω και χειλάκι και μυτάκι από τη μαμά.
Ελένη: Σήμερα, είχαμε αυτή την κουβέντα με τον Βασίλη Μπουλούμπαση στο καμαρίνι και μου λέει: Φέτος μου φαίνεται πια ότι ο Άγγελος δεν είναι τόσο Λάτσιος, αυτό το κομμάτι εδώ είναι δικό σου. Δεν ξέρω, εγώ τον έχω τόσο πολύ συγχρονίσει ότι είναι ίδιος ο πατέρας του και τις λεπτομέρειες δεν τις βλέπω πια.
Ελεονώρα: Είναι κούκλος! Θα κάψει καρδιές, θα γίνει χαμός!
Ελένη: Ναι, ναι… Η δικιά μας να μην πολυκαεί αν και πάντα έτσι ξεκινάμε, στα πρώτα στάδια καιγόμαστε.
Ελεονώρα: Θέλω να δω πώς θα αντιδράσεις όταν θα σου φέρει το κορίτσι στο σπίτι.
Ελένη: Εγώ γιατί; Πολύ …χαλαρή θα είμαι. Στην υγειά μου!