Διαφήμιση - Advertisement
"Πάγωσε" το δικαστήριο από την περιγραφή του πατέρα της Άννυ-Δείτε τι είπε - TVNEWS "Πάγωσε" το δικαστήριο από την περιγραφή του πατέρα της Άννυ-Δείτε τι είπε

"Πάγωσε" το δικαστήριο από την περιγραφή του πατέρα της Άννυ-Δείτε τι είπε


Της Άννας Κανδύλη
Πάγωσε το δικαστήριο από την περιγραφή του πατέρα της Άννυ-Δείτε τι είπεΣοκ προκάλεσε στο δικαστήριο η απολογία του πατέρα της 4χρονης Άννυ. Αφού ανέφερε ότι δεν τη ....



σκότωσε αυτός και ότι τη βρήκε νεκρή, είπε πως την τεμάχισε με μαχαίρι, κατόπιν υπόδειξης του Νικολάι αλλά δεν έβρασε τα μέλη της. "Ο Νικολάι έφερνε τάπερ με φαγητά και είδα ότι είχαν χαλάσει. Με αυτά ανακάτεψα τα μέλη του παιδιού" είπε ο κατηγορούμενος.
Στη συνέχεια ανέφερε ότι τα πέταξε στα σκουπίδια και πως όσο τεμάχιζε το παιδί ο συγκατηγορούμενος του είχε φύγει από το σπίτι της Μιχαήλ Βόδα και τον επισκέπτονταν μόνο τα βράδια για να τον προμηθεύει με ναρκωτικά!
Ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι  ο Νικολάι, δεν είδε το παιδί διαμελισμένο διότι, όπως είπε, ο ίδιος σκέπαζε τα μέλη της με κουβέρτα. Συμφώνα με τον πατέρα της μικρής, ο συγκατηγορούμενος του επέστρεψε ξανά στο σπίτι αφού ο ίδιος ολοκλήρωσε τον τεμαχισμό. Ανέφερε ακόμη, ότι το αίμα στους τοίχους του σπιτιού πετάχτηκε ενώ προσπαθούσε να διαμελίσει το σώμα της κόρης του, κάτι που κατάφερε μετά από δυο ημέρες.
Στη συνέχεια, είπε ότι, όταν πέταγε τα μέλη του παιδιού στα σκουπίδια, ο Νικολάι τον βοήθησε πετώντας και εκείνος δυο σακούλες και συμπλήρωσε: "Αν υπάρχει κάποιο κομμάτι της Άννυ θαμμένο θα το έχει κάνει ο Νικολάι που πέταξε τις δυο σακούλες. Ίσως στο Πεδίον του Άρεως, εγώ πάντως δεν έθαψα κανένα μέλος της".
Ο κατηγορούμενος επανέλαβε πολλές φορές ότι ήταν σε σοκ και δήλωσε ότι λυπάται για ότι έχει  κάνει. «Ζητάω συγνώμη για ότι έχω κάνει και κυρίως από τη γυναίκα μου ...Δεν έχω εξήγηση για ότι έχω κάνει».
Πρόεδρος: Μήπως ήρθε η ώρα να μιλήσετε για το τι έγινε ακριβώς εκείνο το βράδυ;
Κατηγορούμενος: Δεν θέλω να κρύψω τίποτα. Αν είχε γίνει κάτι θα το είχα πει, είπα την αλήθεια. Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω. Δεν έχω σκοτώσει το παιδί, λυπάμαι για αυτό που έκανα.
Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες
Απαντώντας σε ερωτήσεις του δικαστηρίου για το τι ακριβώς συνέβη από τις 8 Απριλίου και μετά, ο κατηγορούμενος άφησε να εννοηθεί ότι ίσως το παιδί είχε κάποιο πρόβλημα υγείας.
«Εμένα προσωπικά δεν μου είπε τίποτα. Είχε πει στο Νικολάι ότι την πονούσε η κοιλιά της. Νομίζω ότι ήταν στις 9 Απριλίου του 2015».
Πρόεδρος: Αυτό το λέτε για πρώτη φορά. Στην ανακριτική σας απολογία δεν το αναφέρατε
Κατηγορούμενος: Δεν με ρώτησαν.
Πρόεδρος: Είπατε ότι ακούγατε κάποιους περιέργους ήχους ενώ η Άννυ κοιμόταν.
Κατηγορούμενος: Είχε ένα βαρύ ήχο όταν ανέπνεε, δεν μου έκανε εντύπωση τότε
Πρόεδρος: Το παιδί το είδε και ο Νικολάι; Σας ανέφερε ότι το παιδί είχε κάτι
Κατηγορούμενος: Όχι ...Δυο τρεις ημέρες πριν η Άννυ είχε πει στο Νικολάι ότι την πονούσε η κοιλιά της. Όταν του το είπε, εγώ είχα πάει για ναρκωτικά. Ο Νικολάι δεν μου το είπε τότε, μου το είπε μετά από τρεις ημέρες.
Πρόεδρος: Την επόμενη ημέρα τι ώρα ξυπνήσατε;
Κατηγορούμενος: Γύρω στις 10. Το παιδί κοιμόταν δίπλα μου, κοιμηθήκαμε στο καναπέ.  Μου έκανε εντύπωση γιατί ακόμη κοιμόταν. Αυτή ξυπνούσε νωρίς και έπαιρνε το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης.
Πρόεδρος: Τι κάνατε ;
Κατηγορούμενος: Την κοίταξα, σηκώθηκα, τα χείλη της ήταν μπλε, τα χέρια της ήταν σε ακαμψία .
Πρόεδρος: Σφυγμό είχε;
Κατηγορούμενος: Πήγα να τη σηκώσω, προσπάθησα να την σηκώσω ήταν βαριά, έπαθα σοκ, μπήκα στο δωμάτιο. Ο Νικολάι διαπίστωσε και εκείνος ότι το παιδί πέθανε, δεν είχε δει το σφυγμό της, αλλά καταλάβαμε ότι το παιδί πέθανε.  Άρχισα να κλαίω, γιατί δεν είχα καταλάβει τι έγινε, την έβαλα για ύπνο και την βρήκα νεκρή. Τότε ο Νικολάι μου είπε: "Δεν φταις εσύ". Μου είπε να τεμαχίσω το παιδί. Μου είπε  ότι το παιδί το πονούσε η κοιλιά του αλλά δεν μου το είχε πει για να μην με ανησυχήσει...
Πρόεδρος: Αφού είδατε ότι η Άννυ απεβίωσε γιατί δεν φωνάξατε κάποιο γιατρό;
Κατηγορούμενος: Είχα πάθει σοκ ...πήρα αμέσως ναρκωτικά σε πολλές μεγάλες ποσότητες. Δεν θυμάμαι μπορεί 4 γραμμάρια και περισσότερα ίσως...
Πρόεδρος: Όταν ήρθε ο Νικολάι και είδε το παιδί νεκρό τι σας είπε;
Κατηγορούμενος: Μου είπε ότι δεν φταίω εγώ, ότι το παιδί κάτι είχε
Πρόεδρος: Μετά τι κάνατε;
Κατηγορούμενος: Το σκέπασα με πάπλωμα, δεν ήξερα που βρισκόμουν, την άφησα πολλές ώρες έτσι μπορεί 20 μπορεί 16 ώρες δεν ξέρω...