Διαφήμιση - Advertisement
Εκτός εαυτού ο Βαρδής on air! Η έκρηξη οργής εναντίον της μητριάς του - TVNEWS Εκτός εαυτού ο Βαρδής on air! Η έκρηξη οργής εναντίον της μητριάς του

Εκτός εαυτού ο Βαρδής on air! Η έκρηξη οργής εναντίον της μητριάς του


H χήρα του Αντώνη Βαρδη αποκάλυψε πως οι λόγοι που έκανε μήνυση στα παιδιά του τραγουδιστή ήταν ηθικοί.....



Κάτι που προκάλεσε την έκρηξη οργής του Γιάννη, ο οποίος παρενέβη στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου χωρίς να κρύβει την αγανάκτηση του. «Την είχα παρακαλέσει πάρα πολλές φορές, της είχα πει πότε έχει σκοπό να φύγει από το σπίτι. Συνέχεια έπαιρνε παράταση αυτό το θέμα. Είπαμε, όπως είπε και η δικηγόρος της πριν, μετά τις γιορτές. Και κάποια στιγμή της είπα ότι περιμένουμε παιδί, ότι νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια να είμαι από πάνω (στον πάνω όροφο). Πίστευα λοιπόν ότι είχα ένα πολύ καλό στοιχείο στα χέρια μου, ότι θα κάνω οικογένεια και ότι θέλω να προχωρήσω τη ζωή μου και της είπα, αν είναι εύκολο, να φύγει. Κάθε φορά που της έλεγα αν μπορεί να φύγει, μου έλεγε να μείνει λίγο ακόμα! Έπαιρνε παράταση δηλαδή! Όλο αυτό κράτησε 15 μήνες!», ανέφερε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.
Ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε «όταν λοιπόν της είπα ότι σκεφτόμαστε με τη μέλλουσα σύζυγό μου να μείνουμε πάνω και ότι περιμένουμε ένα νέο μέλος στην οικογένεια, με ρώτησε “σε πόσο καιρό γεννάτε;”, της απάντησα “σε πέντε μήνες”, και μου είπε “κοίταξε να δεις, εγώ από εδώ δεν πρόκειται να φύγω ποτέ. Αν θέλεις μπορείς να ακολουθήσεις τη δικαστική οδό”. Εκεί λοιπόν ξύπνησα λίγο περίεργα και είπα στον εαυτό μου πως οπωσδήποτε πρέπει να κάνω την αποδοχή κληρονομιάς γιατί μέχρι τότε δεν είχα κάνει τίποτα. Έτσι, έκανα την αποδοχή κληρονομιάς και ναι όντως άλλαξα τις κλειδαριές, πριν στείλω το εξώδικο μου έκανε αγωγή, έγινε δικαστήριο και κοινή συναινέσει των δικηγόρων επιτράπηκε να μπει στο σπίτι πέντε φορές και να πάρει τα πράγματα που ήθελε. Ένα λοιπόν συμβάν το οποίο έχει τελειώσει -γιατί ξαναλέω ήταν κοινή συναινέσει και παρόλα αυτά μου κάνει μήνυση για το ίδιο πράγμα που έχει υπογράψει και έχει τελειώσει- μου κάνει αρκετά αστείο μπορώ να πω και μου κάνει και δυσάρεστο γιατί το έδωσε μόνη της στα κανάλια το θέμα. Όταν κάποιος άνθρωπος βγάζει ένα τέτοιο θέμα στην τηλεόραση προσβάλει τον πατέρα μου, την προσωπικότητά του, τα παιδιά του –που εκείνος είμαι σίγουρος ότι δεν ήθελε κάτι τέτοιο- και επίσης προσβάλει και το νέο μέλος που έρχεται στη ζωή γιατί είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα και το θεωρώ απαράδεκτο τη συγκεκριμένη στιγμή να βγάζει ένα τέτοιο θέμα στην τηλεόραση. Επειδή μίλησε για παιδεία, επειδή μίλησε για αγάπη προς τα ζώα, που εμείς τα σκυλάκια τα αγαπούσαμε και τα φροντίζαμε καθημερινά. Παρένθεση ήταν αυτό απλά ήθελα να το πω!»



Ο Γιάννης μάλιστα ισχυρίστηκε πως η Φιλοθέη άρπαξε από το σπίτι αντικείμενα μεγάλης αξίας.«Δεν ξέρω αν είμαι νοήμων άνθρωπος ή αν είμαι παράλογος αλλά θεωρώ πολύ αστείο όταν κοινή συναινέσει έχει έρθει στο σπίτι πέντε φορές, έχει πάρει πράγματα, άπειρα πράγματα. Όχι αυτά που είπε. Θα της πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί δεν πήρε εικόνες του πατέρα μου, δεν πήρε φωτογραφίες του πατέρα μου, δεν πήρε την αγαπημένη του κούπα, δεν πήρε τα αγαπημένα του μπλουζάκια, πήρε άλλα πράγματα που για εκείνη είχε αξία. Όπως πίνακες, μαχαιροπήρουνα, μπαχαρικά, το λάπτοπ. Οkay! O καθένας σκέφτεται με τη δική του λογική. Με βάση λοιπόν τη δική μου λογική το θεωρώ υπερβολικά αστείο, ένας άνθρωπος που έχει δώσει τη συγκατάθεσή του, είναι κοινή συναινέσει και από τις δύο πλευρές, αυτό το θέμα να διαιωνίζεται, να το δίνει στα κανάλια και να κάνει μήνυση για το ίδιο θέμα που έχει δώσει συγκατάθεση!», τονίζει.