Διαφήμιση - Advertisement
ΑΝΑΤΡΟΠΗ στην υπόθεση της δολοφονίας 21χρονου Τάκη στην Σαντορίνη! Τι εντόπισαν οι αστυνομικοί που αλλάζει ΤΑ ΠΑΝΤΑ! - TVNEWS ΑΝΑΤΡΟΠΗ στην υπόθεση της δολοφονίας 21χρονου Τάκη στην Σαντορίνη! Τι εντόπισαν οι αστυνομικοί που αλλάζει ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΑΝΑΤΡΟΠΗ στην υπόθεση της δολοφονίας 21χρονου Τάκη στην Σαντορίνη! Τι εντόπισαν οι αστυνομικοί που αλλάζει ΤΑ ΠΑΝΤΑ!


c493d370c73841c6c392d912c89b7a54Ο αγαπητός στο νησί Τάκης Βαζακόπουλος εξαφανίστηκε στις 7 Αυγούστου 2014 στο Μεγαλοχώρι. ....
Ο 25χρονος κολλητός του φίλος από τη Βουλγαρία, ο οποίος συνελήφθη πριν από δύο εβδομάδες για ανθρωποκτονία από πρόθεση, ανέτρεψε όλα τα δεδομένα ομολογώντας τη δολοφονία και περιγράφοντας με λεπτομέρειες την πράξη του.Στη συνέχεια, ωστόσο, ανασκεύασε τα όσα είχε πει δηλώνοντας ότι δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση. Αίσθηση προκαλεί ότι δήλωσε στους αστυνομικούς ότι άφησε αναίσθητο τον Τάκη σε αυτοκίνητο και βγήκε για ώρες βόλτα σαν να μην συμβαίνει τίποτα: «Ο Τάκης ήθελε να δώσει στην Αστυνομία το άτομο που έδινε ναρκωτικά στον αδερφό του. Του είπα να χαλαρώσει και τότε εκείνος νευρίασε λέγοντας μου ‘και συ με αυτούς είσαι’. Με έσπρωξε και τον έσπρωξα και εγώ. Μου έριξε χαστούκι  και γροθιά. Εγώ παραπάτησα και μετά πήγα προς το μέρος του και του έριξα και γω γροθιά στο πρόσωπο και μετά πέσαμε μαζί στο έδαφος.
Ο Τάκης έμεινε στο έδαφος έχοντας χάσει για λίγο τις αισθήσεις του. Όταν συνήλθε τον έβαλα στο αυτοκίνητο. Μου είπε πως θέλει να κάτσει στο αμάξι και πως είναι καλά. Εγώ έπρεπε να φύγω για δουλειά (…) Ύστερα από ώρες ξαναπήγα στο αυτοκίνητο και ήταν ακόμα πεσμένος όπως τον είχα αφήσει. Του μιλούσα και δεν απαντούσε. Πανικοβλήθηκα. Στη συνέχεια, πήρα τη μηχανή και βγήκα έξω βόλτα σαν να μην είχε γίνει τίποτα (…) Πήγα στον … που ασχολείται με ναρκωτικά. Του ζήτησα να βοηθήσει με το πτώμα. Την επόμενη ημέρα πήγα και πέταξα την ταμπακιέρα του Τάκη στο Νεκροταφείο του Μεγαλοχωρίου, όπου πήγαινε ο Τάκης συχνά, για να πιστέψουν ότι ο Τάκης αυτοκτόνησε. Μου είχε πει ο Τάκης ότι πριν λίγες ημέρες είχε αφήσει σημείωμα που έλεγε ότι θα αυτοκτονήσει. Αυτό πήγα να εκμεταλλευτώ».
Αστυνομικές και δικαστικές πηγές αναφέρουν ότι στη μεταφορά του πτώματος, το οποίο δεν βρέθηκε ποτέ, υπάρχουν υποψίες ότι μπορεί εμπλέκονται δύο ακόμα άτομα βουλγαρικής καταγωγής. Ο ένας από τους δύο περιγράφεται ως ο… σκληρός που ανέλαβε να βοηθήσει τον 25χρονο κατηγορούμενο έναντι χρημάτων. Στη δικογραφία αναφέρεται: «Το πραγματικό άτομο που έκανε τη μεταφορά του πτώματος είναι ο βουλγαρικής καταγωγής… Ο… είδε στην εκκλησία στο λιμάνι της Θήρας τον (αναφέρεται το όνομα του κατηγορουμένου για τη δολοφονία) αγχωμένο και τον ρώτησε τι έχει συμβεί. Μετά τον καθησύχασε και του είπε ότι θα το φροντίσει ο ίδιος καθόσον είχε γνωριμίες. Τον ρώτησε που είχε αποθέσει το πτώμα του Τάκη ενώ ως αντάλλαγμα του ζήτησε να μαζέψει χρήματα που θα του τα ζητούσε μετέπειτα. Επίσης, του είπε να μη μιλήσει σε κανέναν γιατί έχει γνωριμίες και θα κάνει κακό σε αυτόν και την οικογένειά του».




Ο 25χρονος συλληφθείς αρχικά είχε κατηγορήσει το παραπάνω άτομο για εμπλοκή στην υπόθεση αλλά και πάλι σε μεταγενέστερη κατάθεσή του ανασκεύασε: «Τον… έμπλεξα γιατί ήμασταν σε αντίπαλα γραφεία ενώ ήξερα ότι παλιότερα είχε μπλεξίματα με την Αστυνομία και ήταν εύκολο να τον υποψιαστείτε. Ζητώ, επίσης, συγνώμη που σας είπα ψέματα ότι έχω κάψει τον Τάκη στην παραλία του Αγίου Γεωργίου και ότι πέταξα τα κόκαλα στη θάλασσα, σε διάφορες περιοχές και στη χωματερή. Σας είπα ψέματα και ότι παρέδωσα τον Τάκη σε έναν κύριο που τον λένε Σταύρο στην παραλία του Αγίου Γεωργίου για να του πάρουν τα όργανα με αντάλλαγμα 5.000 ευρώ. Σας κορόιδευα. Εγώ δεν έχω κάνει τίποτα. Εγώ ήμουν στη δουλειά μου εκείνη τη μέρα στο Λιμάνι και δεν έφυγα από εκεί. Δεν γνωρίζω τίποτα για το θέμα».
Το δεύτερο άτομο με το ψευδώνυμο «τρύπας», στο οποίο εστιάζονται οι έρευνες, είναι φίλος και συμπατριώτης του κατηγορουμένου για τη δολοφονία του Τάκη. Εργαζόταν σε γραφείο ενοικιάσεων αυτοκινήτων και χάθηκε από προσώπου της μετά την εξαφάνιση του 21χρονου. Ο εργοδότης του αναφέρει στην κατάθεσή του: «Ο Βούλγαρος με το όνομα… στις 25 Ιουλίου 2014 ήρθε να μου ζητήσει δουλειά. Δεν μιλούσε αγγλικά και έτσι αποφάσισα να τον κρατήσω για να πλένει αυτοκίνητα. Στη δουλειά ήταν τεμπέλης και θα τον χαρακτήριζα εγκληματικό στοιχείο διότι όπως μου είπε στη Βουλγαρία είχε μαχαιρώσει έναν συμπατριώτη του πάνω σε έναν καυγά. Μάλιστα καυχιόταν για την πράξη του. Δεν μου άρεσαν οι παρέες του. Ειδικά ο… (όνομα κατηγορουμένου) που δούλευε σε άλλο γραφείο ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Μου έκανε εντύπωση ότι μετά την εξαφάνιση του Τάκη ο… δεν εμφανίστηκε ξανά στο γραφείο».

Τα μυστηριώδη τηλεφωνήματα

Μυστηριώδες τηλεφώνημα, στο οποίο άγνωστος ενημέρωνε για το που βρίσκεται το πτώμα, ισχυρίζεται ότι δέχθηκε η θεία του Τάκη Βαζακόπουλου:
«Περίπου στα τέλη του μήνα Φεβρουαρίου δέχθηκα τηλεφώνημα στο σταθερό του σπιτιού μου. Άγνωστος πήρε τηλέφωνο με απόκρυψη. Η φωνή ήταν παραμορφωμένη και μου είπε ‘έχετε ψάξει στα φρεάτια γύρω από το σπίτι της κόρης σου; Κάπου εκεί μέσα είναι ο ανιψιός σου’. Πανικοβλήθηκα. Κοντά στο σπίτι της κόρης μου στο Εμπορείο μένει ο… (κατηγορούμενος). Όντως εκεί υπάρχουν φρεάτια και μάλιστα την περίοδο της εξαφάνισης δέκα από αυτά ήταν υπό κατασκευή. Ζήτησα από τον υπεύθυνο να με βοηθήσει για να ψάξω και μου είπε μετά από μέρες ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί δέχεται απειλητικά τηλεφωνήματα». Στη δική του κατάθεση ο εργολάβος που έφτιαχνε τα φρεάτια επιβεβαίωσε τα τηλεφωνήματα: «Την περίοδο εκείνη δέχθηκα στο κινητό μου τρεις με τέσσερις κλήσεις από νούμερο που δεν μου ήταν γνωστό. Το σήκωσα και δεν μου μιλούσαν. Τρομοκρατήθηκα».
«Ρε τον σκότωσες»
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η κατάθεση γειτόνισσας του 25χρονου Βούλγαρου στο Εμπορείο Θήρας, σύμφωνα με την οποία άκουσε συνομιλίες που παραπέμπουν σε δολοφονία ανθρώπου:
«Μία ημέρα μετά την εξαφάνιση από το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας άκουσα άτομα αλλοδαπής καταγωγής, υπηκόους Βουλγαρίας, να διαπληκτίζονται και συγκεκριμένα να σπάνε μπουκάλια. Στη συνέχεια, άκουσα κάποιον να λέει στα ελληνικά τη φράση «ρε τον σκότωσες». Μετά τη φράση αυτή η συζήτηση συνεχίστηκε στη βουλγαρική γλώσσα και δεν καταλάβαινα. Πριν τις φωνές και το σπάσιμο των γυαλιών είχε προηγηθεί ποδοβολητό. Κάποιος προσπαθούσε να ξεφύγει τρέχοντας. Από το προηγούμενο το βράδυ είχαν μαζευτεί άτομα που πιθανότατα γλεντούσαν στο σπίτι του… (κατηγορούμενος). Έπαιζε μουσική μέχρι τι στιγμή που έγινε τσακωμός. Έσπαγαν πράγματα (…) Όταν βγήκα έξω έκπληκτη είδα ότι δεν υπήρχαν γυαλιά κάτω. Σαν κάποιος να είχε καθαρίσει τα πάντα». Μέχρι στιγμής δεν έχουν συγκεντρωθεί τα στοιχεία που να δείχνουν ότι στο σημείο αυτό δολοφονήθηκε ο Βαζακόπουλος, χωρίς, όμως να μπορεί να αποκλειστεί κανένα σενάριο.




 «Τον είδα στο σουβλατζίδικο»
Ο τελευταίος άνθρωπος που ισχυρίζεται ότι είδε τον Τάκη είναι υπάλληλος σουβλατζίδικου, ο οποίος παρατήρησε ότι συνοδευόταν από μία γυναίκα που όταν έγινε αντιληπτός ο 21χρονος τον πήρε και φύγανε. «Την 8 ή 9 Αυγούστου 2014 (μία ή δύο ημέρες μετά την εξαφάνιση) πέρασε ένας άνθρωπος της οικογένειας Βαζακόπουλου από το σουβλατζίδικο στο οποίο εργάζομαι και μας έδειξε την αφίσα με το πρόσωπο του Παναγιώτη. Είμαι βέβαιος ότι την ίδια ημέρα ο Βαζακόπουλος μπήκε στο κατάστημα ως πελάτης και παρήγγειλε σουβλάκια. Ήμουν στο ταμείο εκείνη τη στιγμή, με πλήρωσε και περίμενε την παραγγελία. Δεν ήταν μόνος του, ήταν και μία κοπέλα μαζί του, μελαχρινή, μέτρια στο ύψος με κατάμαυρα μαλλιά μέχρι τη μέση. Αυτός τα είχε χαμένα, καθόταν μπροστά στον πάγκο να παραλάβει τα σουβλάκια. Κάποια στιγμή επειδή η ομοιότητα με τον Βαζακόπουλο ήταν τρομερή τον ρώτησα ‘ρε φίλε από εδώ είσαι;’ Και μου απάντησε χωρίς να με κοιτάξει ‘ναι, από εδώ είμαι’. Του είπα ότι ‘μοιάζεις πάρα πολύ με το παιδί που χάθηκε από το Μεγαλοχώρι’. Τη στιγμή εκείνη γυρίσε και κοίταξε την κοπέλα. Τον βλέπω αλλά με απασχολεί ένας άλλος πελάτης να του δώσω κάτι ρέστα. Μόλις γύρισα να του ξαναμιλήσω τον είχε πάρει ήδη η κοπέλα και βγάνανε από το μαγαζί».
Δήλωση Αλέξη Κούγια
«Πρόκειται για μία ομολογημένη πράξη. Η ομολογία έγινε αφού προηγουμένως με δική του θέληση ο δράστης εμφανίστηκε στο Αστυνομικό Τμήμα, όπου στο τέλος -παρουσία και του δικηγόρου του- επανέλαβε τα όσα είχε ομολογήσει. Είναι σημαντικό, επίσης, ότι ο δικηγόρος του κατηγορουμένου όταν διαπίστωσε ότι έχει ομολογήσει την πράξη του είπε στον πελάτη του: ‘για ποιο λόγο το έκανες αυτό; Γιατί  ομολόγησες;’. Και το είπε παρουσία έξι αστυνομικών. Ο δράστης μετά την ομολογία επέδειξε που βρίσκεται το πτώμα στο ΧΥΤΑ, παρουσία αστυνομικών και του αντιδημάρχου Σαντορίνης. Θέλω να προσθέσω ότι καθημερινά παρατηρώ το συνάδελφό μου που έχει αναλάβει την υπεράσπιση του δράστη να κάνει σκληρές δηλώσεις εναντίον μου, οι οποίες αγγίζουν τα όρια της ασέβειας», λέει στον «ΕΤ» της Κυριακής ο Αλέξης Κούγιας, δικηγόρος της οικογένειας Βαζακόπουλου. Από την πλευρά του ο δικηγόρος του 25χρονου Βούλγαρου κ. Ελευθέριος Γαβρίλης σε δηλώσεις του έχει ισχυριστεί ότι ο πελάτης του δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα και ότι δεν υπάρχει κανένα στοιχείο σε βάρος του, ενώ κατήγγειλε ότι του ασκήθηκε αστυνομική βία όσο διάστημα βρισκόταν υπό κράτηση.