Διαφήμιση - Advertisement
Αποστολία Ζώη: Mας ξεναγεί στο μοντέρνο διαμέρισμά της στην Κηφισιά! - TVNEWS Αποστολία Ζώη: Mας ξεναγεί στο μοντέρνο διαμέρισμά της στην Κηφισιά!

Αποστολία Ζώη: Mας ξεναγεί στο μοντέρνο διαμέρισμά της στην Κηφισιά!


Η Αποστολία Ζώη υποδέχτηκε το ΟΚ! στο μοντέρνο διαμέρισμά της στην Κηφισιά και δηλώνει μεταξύ άλλων:...

"Mετακόµισα από τον Άλιµο σε αυτό το διαµέρισµα πριν από τέσσερις µήνες. Όταν είδα την περιοχή και το συγκεκριµένο σπίτι, µε κέρδισε αµέσως. Είπα στον εαυτό µου ότι θέλω να ζήσω εδώ. Βρίσκεται σε συγκρότηµα κατοικιών. Είναι πολύ φωτεινό, µε ξύλινα πατώµατα που τα προτιµώ γιατί θεωρώ ότι έτσι το σπίτι εκπέµπει ζεστασιά.
 Έχω αλλάξει πολλά σπίτια. Μετά το πατρικό µου στον Βόλο, αυτό που µένω τώρα, είναι το πιο όµορφο που έχω ζήσει. Η νέα µου γειτονιά είναι σαν να βρίσκοµαι σε χωριό, και επειδή είµαι παιδί της επαρχίας, αισθάνοµαι πολύ οικεία και πολλές φορές αναπολώ τα παιδικά µου χρόνια.
Το έχω διακοσµήσει µόνη µου, αλλά ακόµη αυτό το κοµµάτι δεν το έχω ολοκληρώσει. Θέλω να φτιάξω όµορφες γωνιές, αλλά χρειάζοµαι χρόνο για τη διακόσµηση. Μου αρέσει αυτή η διαδικασία, τη βρίσκω πολύ δηµιουργική. Αλλά θα ασχοληθώ όταν θα νιώσω χαλαρή. ∆ίνω ακόµη χρόνο".