Διαφήμιση - Advertisement
Είδηση - ΣΟΚ: Πασίγνωστη τραγουδίστρια δίνει μάχη με τη νευρική ανορεξία! - TVNEWS Είδηση - ΣΟΚ: Πασίγνωστη τραγουδίστρια δίνει μάχη με τη νευρική ανορεξία!

Είδηση - ΣΟΚ: Πασίγνωστη τραγουδίστρια δίνει μάχη με τη νευρική ανορεξία!



«Πέρασα μια περίεργη φάση στη ζωή μου, είχα αδυνατίσει πάρα πολύ και είχα προλάβει κάτι που θα ήταν πάρα πολύ δύσκολο να έχει επιστροφή. ....


Κι αυτό το κατάλαβα στην πορεία της προσπάθειάς μου να τ’ αλλάξω. Υπήρξε ένα διάστημα που είχα αδυνατίσει πάρα πολύ, αντιμετώπιζα μέσα μου διάφορα προβλήματα, κλείστηκα ακόμα πιο πολύ στον εαυτό μου, ένιωθα αδύναμη ψυχικά και σωματικά χωρίς να τρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος».

Η Ελευθερία Ελευθερίου μίλησε ανοιχτά για τη μάχη που έδωσε με τη νευρική ανορεξία σε συνέντευξή της στο Hello Κύπρου. Πριν από καιρό δημοσιεύματα σε ήθελαν να βρίσκεσαι στα πρόθυρα νευρικής ανορεξίας. Πώς τα αντιμετώπισες;


Πόσο καιρό κράτησε όλο αυτό;
«Περίπου έξι μήνες, έβλεπα τον εαυτό μου να πέφτει και όταν πια κατάλαβα πως πρέπει να πατήσω φρένο, έκανα κλικ και ξύπνησα».
Όταν πια τα πράγματα ξέφυγαν από τον έλεγχό σου, ζήτησες βοήθεια;
«Όχι δεν είπα τίποτα σε κανένα, ούτε ζήτησα βοήθεια από ειδικό. Όπως μόνη μου έφερα τον εαυτό μου σ’ αυτή την κατάσταση, έτσι και μόνη μου ενημερώθηκα, διάβασα και επανέφερα τον εαυτό μου αλλά και το σώμα μου στα φυσιολογικά του επίπεδα. Όταν πια έγινα καλά με ενόχλησε που διάβαζα δημοσιεύματα που έλεγαν ότι είμαι χοντρή. Χρειάστηκα έξι μήνες, αφιέρωσα έξι μήνες σε μένα, άφησα πίσω τη δουλειά μου για να δω την Ελευθερία. Δεν το μετάνιωσα στιγμή γιατί όλο αυτό με έκανε ακόμα πιο δυνατή. Θυμώνω με τον εαυτό μου που είχα φτάσει σε σημείο να τρώω όλη μέρα ένα τοστ και είχα και τύψεις που το έκανα. Έχανα κιλά και γινόμουν μέρα με τη μέρα πιο αδύνατη για τη δουλειά μου. Τώρα είμαι καλά, είμαι υγιέστατη. Δεν μπορούμε να γίνουμε κάτι που δεν είμαστε, εγώ θυμάμαι να πεινούσα και όχι γιατί δεν είχα γεμάτο το ψυγείο με τρόφιμα αλλά γιατί δεν ήθελα να φάω».