Διαφήμιση - Advertisement
Χαϊκάλης: Η αποκάλυψη για την αμοιβή του στο «50-50» που δεν γνωρίζαμε! - TVNEWS Χαϊκάλης: Η αποκάλυψη για την αμοιβή του στο «50-50» που δεν γνωρίζαμε!

Χαϊκάλης: Η αποκάλυψη για την αμοιβή του στο «50-50» που δεν γνωρίζαμε!


Καλεσμένος στην εκπομπή της κουμπάρας του, Χριστίνας Λαμπίρη ....





ήταν ο Παύλος Χαϊκάλης, ο οποίος μίλησε για πολλά. Μεταξύ αυτών και για την αμοιβή του σε τηλεόραση και θέατρο. Και όσα αποκάλυψε ο ηθοποιός μάς εξέπληξαν.«Όσο κι αν φαίνεται παράξενο, πιστεύω ότι δούλευα γιατί είμαι φθηνός. Έχω καταφέρει όλη μου η περιουσία να είναι ένα σπίτι, το οποίο έφτιαξα με δάνειο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στη σειρά «Πενήντα – Πενήντα» και η αποκάλυψη που έκανε για την αμοιβή του, σχεδόν μάς άφησε με το στόμα ανοιχτό.





«Ήμουν πάντα το καλό παιδί που πήγαινα για να στηρίξει τη δουλειά. Στο 50-50 η διαφορά μου οικονομικά με τον Πέτρο και το Σάκη, ήταν αρκετά μεγάλη. Όταν το έμαθαν τα παιδιά, σε κάποια στιγμή που μας ζήτησαν να κόψουν κι άλλο, προς τιμήν τους ο Πέτρος και ο Σάκης είχαν πει “Θα κόψετε από εμάς, όχι από τον Παύλο”. Δεν πήγαινα ποτέ εκβιαστικά σε δουλειές», αποκάλυψε χαρακτηριστικά.